Het is feest bij de Vereniging dus extra punten bij de OJC

Dat was hem al weer, de één na laatste wedstrijd voor dit jaar.

Ondanks dat de vacature voor het regelen van het weer nog steeds niet is vervuld was het best schitterend, beetje benauwd maar dat is minder erg dan bakken regen op je hoofd.

Dit keer speelden we Stableford met een twist, je extra stableford punten verdienen door een persoonlijke green in regulation te maken, 1 putt nodig op de green? 1 extra punt.

Een chip-in, prachtig, weer een extra punt vergaard.

Door die extra punten, bijvoorbeeld bij 1 putt, kon het zo maar voorkomen dat je met een 7 toch nog 1 stableford punt kon vergaren.

Op zichzelf niet al te ingewikkeld, ook al werden er meer beren op de weg gezien dan nodig, het is allemaal goed gekomen, op Hole 19 had echt iedereen het door.

De scores waren dan ook hoger dan normaal maar voor zowel de hoge als de lage handicaps prima uitvoerbaar.

Nummer 3 van de dag was Marian Verasdonck met 56 punten, 38 stableford en 18 extra

De nummer 2 bleef in dezelfde familie, Jacques Verasdonck met 60 punten, 39 stableford en 21 extra

Met een monsterscore waar je behoorlijk trots op mag zijn, Eric Hansma met 61 punten, 40 stableford en 21 extra. Langs deze weg moeten wij ook de marker van Eric bedanken, zonder hem was dit schijnbaar niet gelukt, Marker, je weet wie je bent!

De Neary was ook een heel gevecht, in 1 flight lag iedereen op de green maar Marian ging er met de prijs vandoor.

De laatste wedstrijd is 18 september, zorg dat je erbij bent, het wordt een hele leuke wedstrijd. De inschrijving is al weer open

De uitslag van deze wedstrijd: