Programma 2024

Het activiteitenprogramma 2024 kan wijzigen. Wedstrijden kunnen verplaatst worden of zelfs vervallen, starttijden kunnen wijzigen e.d. Kijk ook in de agenda voor de data.
Bij de meeste wedstrijden kun je je twee maanden van tevoren inschrijven.

Let op! Belangrijke punten voor het nieuwe seizoen

• Inschrijfgelden voor de wedstrijden worden dit jaar zoveel mogelijk via pinbetaling gedaan.
  • Schrijf tijdig in, als de wedstrijd is volgeboekt kom je op de reservelijst.
  • Bij voortijdig verlaten van een wedstrijd zonder afmelding bij de wedstrijdleiding, vervalt een eventueel gewonnen prijs. Klik hier voor het wedstrijdreglement
  • Bij iedere wedstrijd staat een 06-nummer van de wedstrijdleiding vermeld. Afmelding via telefoon of WhatsApp bij de desbetreffende wedstrijdleiding.
  • Voor het gebruik van de buggy’s zijn met ingang van 2024 kosten verschuldigd: € 2,50 voor 9 holes en € 5,- voor 18 holes, te betalen bij de receptie in het clubhuis. Het is noodzakelijk voor een wedstrijd een buggy te reserveren, dit kan via wedstrijden@golfvereningingweesp.nl
  • Op de website komen verslagen en regelmatig ook foto’s van alle wedstrijden. Wij gaan er vanuit dat iedereen akkoord is met plaatsing. Indien je niet vermeld wilt worden, graag voor iedere wedstrijd doorgeven aan de wedstrijdleiding.