Welkom bij Golfvereniging Weesp

De vereniging maakt gebruik van de 9-holes Golfbaan Weesp aan de Basisweg in Weesp, gelegen in het buitengebied naast het Amsterdam Rijnkanaal. Door de laagdrempeligheid voelt zowel de beginnende golfer als de ervaren golfer zich op zijn gemak.

Een uitdagende baan
De 9-holes par 3/4 biedt voor alle golfers zijn uitdagingen. Zo bevat de baan veel waterpartijen en lastige bunkers. En je kunt goed werken aan het beheersen van het korte spel. Maar de baan kent ook een aantal holes waar je lekker kunt uithalen. Verder speel je gemakkelijk een ronde van 9-holes binnen anderhalf uur. Zo is ‘een balletje slaan’ na het werk mogelijk!

Activiteiten
De vereniging organiseert veel leuke en sportieve activiteiten. Zoals diverse toernooien, instuif-ochtenden, dames- en herenmiddagen, activiteiten waar je als lid zo aan kunt deelnemen. Voor de Overjarige Jeugd Competitie (OJC) tussen ongeveer 25 tot 60 jaar, is er een aparte competitie op de zaterdag waarin zij elkaar ontmoeten. En maak je geen zorgen over je spel. Iedereen kan meedoen!

Veel ruimte voor beginnende golfers
Golfers die pas beginnen nemen natuurlijk les van één van onze professionals. Er worden door de club activiteiten voor beginnende golfers georganiseerd die de eerste stappen op de baan en binnen de vereniging gemakkelijk, gezellig én voordelig maken. Je bent van harte welkom!

Wil je komen golfen?
Niet-leden zijn van harte welkom! Kijk op www.golfweesp.nl voor alle tarieven en mogelijkheden.

Meer informatie?
Heb je vragen, neem dan contact op met Theo de Kok: leden@golfverenigingweesp.nl