OJC in de omgekeerde wereld

Zaterdag 21 september was de laatste wedstrijd van het seizoen 2019. Gekozen was om de boel eens helemaal om te draaien. Waar ligt hole 1? Ik moet naar 4, waar is die? 7, geen idee?
Door het plaatje op de achterkant van de kaart en de uitleg waar je eerste hole begon, konden we gelukkig duidelijk vinden waar we naartoe moesten.
En de tweede 9 was hetzelfde, dus dat was al een stuk makkelijker. Door de aangepaste baan was er een hoop FORE-geroep, maar alles is netjes en veilig verlopen. Geen ballen op hielen of tegen tassen.

De strijd in de top ging tussen, Jacques Verasdonck, Henk Rozendaal, Marian Verasdonck en Leo Smeekes. Helaas, Marian moest afhaken wegens migraine en Leo zit in Dubai. Hierdoor waren er best wat verschuivingen. Door de nummers 1 en 3 in dezelfde flight te zetten werd het ook een flinke competitie.
Maar Jacques bleek te sterk voor iedereen. Dat hij de jaarwinnaar is, is meer dan terecht daar hij ook nog eens dagwinnaar werd.
Lees verder op de pagina van OJC.

Geplaatst op: 23-09-2019