Debutantentoernooi

Ben je net begonnen met golfen en heb je nog een wat hogere handicap zonder wedstrijdervaring? Dan is dit misschien iets voor jou.
We horen vaak: 'Een wedstrijd, daar ben ik nog niet goed genoeg voor'. Daarom organiseert de golfvereniging een Debutantentoernooi.

Zoals de naam al doet vermoeden een kans om met andere beginners een klein wedstrijdje spelen om te snuffelen hoe dat nou toegaat. Je speelt eigenlijk gewoon een golf rondje met anderen onder begeleiding van een wat seniore speler (en dan bedoelen we niet de leeftijd), die handige tips en trucs geeft. Over het spel zelf en over de etiquette in de baan, ook handig om te weten tenslotte!
Ervaring opdoen om met 'anderen' de baan in te gaan en plezier te hebben met toch een klein wedstrijdkarakter. Tevens steek je er nog wat van op!

Dit toernooi is uiteraard voor leden van de golfvereniging, maar zeker ook voor golfers die (nog) geen lid zijn. Speel geheel vrijblijvend mee en ervaar hoe gezellig en leerzaam het kan zijn. Heb je toch nog twijfels? Overleg dan even met je pro.

Wedstrijddagen
Zaterdag 21 mei
Zaterdag 25 juni
Zaterdag 23 juli