Debutantentoernooi

Voor de beginnende golfer!
We kennen het allemaal; de eerste wedstrijd waaraan je deelneemt en bij jezelf denkt ‘daar ben ik nog niet goed genoeg voor'. Om dat gevoel een beetje weg te nemen en je wat wedstrijdervaring mee te geven, alsmede wat handige tips voor onderweg, een beter inzicht in de etiquette op de baan en nog allerlei nuttige zaken die je als beginnend golfer moet weten, organiseert Golfvereniging Weesp een aantal Debutantentoernooien.

Je speelt eigenlijk gewoon een rondje golf onder begeleiding van een ervaren speler, die je kan helpen om je wat meer op je gemak te voelen.
Deze toernooien (9 holes) zijn vooral bedoeld om ervaring op te doen, maar hebben toch een wedstrijdkarakter en er valt nog wat te winnen ook.

Dit toernooi is uiteraard voor leden, maar ook voor golfers die (nog) geen lid van de golfvereniging zijn. Doe in ieder geval mee en ervaar hoe leuk en vooral leerzaam dit is.

Wedstrijddagen
Zaterdag 1 juni, 13 juli, 10 augustus en 7 september
Start 14.00 uur

Wedstrijdvorm