Het was een bont gezelschap

Daar begonnen we dan op 19 april dit jaar zonder de bezielende leiding van Wil & Koos. Henk Steffens had een voorlopig schema gemaakt op welke dagen diverse duo’s van allerlei pluimage de organisatie op zich zouden nemen. Met wat kinderziektes en wat (bijna) onvermijdelijke kleinere communicatiestoringen denk ik dat we ons er met z'n allen mooi doorheen hebben geslagen (letterlijk). Dit ondanks het in de laatste periode uitvallen van onze lijsttrekker Henk Steffens.

Na meerdere protesten en verzoeken om het verhoogde inschrijfgeld van € 2 weer terug te brengen naar € 1 bleek dat later helemaal terecht te zijn geweest. Met de birdieballen welke namens de vereniging konden worden uitgereikt bleek er de laatste instuif genoeg geld in kas te zitten voor een drankje en diverse snacks.

Bram Beun kwam in de ochtend de wisselbeker brengen voor de instuiver van het jaar. Na ampele overwegingen waren dat er ineens 2. Koos en Fred volkomen verdiend en van harte! Leuk dat Wil ook weer meerdere keren heeft kunnen meespelen zonder de organisatie druk. Of dat geresulteerd heeft in haar scores...?

Beste mensen, ik wil iedereen die de diverse instuiven hebben georganiseerd heel erg bedanken, ik ga niet iedereen opnoemen want zoals in de aanhef vermeld... het was een bont gezelschap.

Tot volgend jaar!

Paul Baarbé