Zand erover

Na het afgelasten van de Herenmiddag in verband met zand strooien en een miezerig motregentje bij ons in het dorp, was ik benieuwd hoe de baan er woensdag bij zou liggen. Nu dat viel wat betreft het zand best mee, maar de regen had toch een spoor van afgerukte takken en bladeren op de baan achter gelaten.

Met 23 man/vrouw gingen we toch welgemutst van start. Een baantje moeten vegen tussen de bladeren en takken op de greens pakte voor mij goed uit. Nu las ik tenminste de juiste sloop en gingen er meer putt's in dan de laatste maand het geval was.
Trouwens alles ging dit keer super. Drie ballen in de bunkers, maar in totaal met 4 slagen alles weer gerepareerd. Met dezelfde bal thuiskomen als waar je mee bent vertrokken. Hole 1 en 10 werkte mee door de ballen in het bos geslagen, netjes op de fairway te caramboleren. Afijn het kon niet beter, vandaar dit stukje.

De medespelers hadden meer moeite (of pech). Er waren slechts drie birdies te weten: Coos de Nijs, Gert Weijman en Peter Roest.

Neary dames: Carla Dolfin, op de 3e plaats Tini Bruggeman, 2e plaats  Tny Scholten en eerste Loes Philips

Neary heren Coos de Nijs, met een 3e plaats voor Peter Janneman, een 2e plaats voor Peter Roest en winnaar Ben Bruggeman

Allen bedankt en de zeventien regenspetters die in de tweede omloop vielen konden ons niet deren.

Ben Bruggeman

Geplaatst op: 14-09-2023