Een middag met veel wind

Het enthousiasme voor dit toernooi was enorm er stonden zelfs wel 7 mensen op de reservelijst.
Onze flight mocht beginnen op hole 5, ik speelde met Peter van den Hoogen, Willem Demper en Wil Kok. Er stond bij vlagen wel een stevige wind, wat de clubkeuze soms best lastig maakte.
Het was gezellig en zoals Henk Steffens al bij de briefing vertelde, kwam hij samen met iemand van de horeca halverwege de baan in met wat lekkers. Je kon kiezen uit korenwijn, limonade, bitterbal of haring. We konden lekker doorlopen. Enfin terug in het clubhuis de kaarten controleren, tekenen en inleveren.

Voordat Henk begon met de prijsuitreiking nam Coos de Nijs het woord, hij had namelijk een beeld van Bert de Haan gemaakt, dat ze samen onthulde. Een kippenvel moment, zo enorm goed gemaakt, het is Bert! Coos mijn complimenten hoe je dit hebt kunnen maken.

En dan de prijsuitreiking.
Er zijn veel birdies geslagen: Gert Weijman , Albert Drenth, Paul Andringa en Ilse Oltman 2x.
Wien Philips, Jacques van Vessem, Astrid Drenth, Gerard Stevens allemaal 1x.

Neary bij de heren Albert Drenth.
Neary bij de dames Astrid Drenth.

Heren
1. Gerard Stevens 39 pt (hcp 12)
2. Albert Drenth 39 pt (hcp 18)
3. Gert Weijman 38 pt (hcp 16)

Dames
1. Astrid Drenth 41 pt
2. Marjolein Bosman 36 pt
3. Wil van den Hoogen 35 pt

Het was een Bert de Haan waardig toernooi tot en met de keuze van de prijzen. De Horeca had voor een heerlijke nasi maaltijd gezorgd. Henk en Astrid bedankt voor een meer dan geslaagde dag en op naar het volgende toernooi.

Astrid Drenth

Bekijk de foto's