Texas Scramble Shuffle Succes

De individuele Texas Scramble rondjes waarbij je met je zelf samengestelde team kan spelen, zijn niet zo populair. Maandelijks hebben we slechts enkele kaarten in de bus.

De Shuffle-maandag daarentegen zit binnen no-time volgeboekt. Voor de tweede keer werd deze wedstrijd georganiseerd op de vrijgekomen (dames) maandagmiddag. Misschien is het wel zo leuk dat de teams worden samengesteld, dus is het een verrassing met wie je speelt. Het enige waar we naar kijken is of de handicaps een beetje gelijk verdeeld zijn.

Verder wordt er gespeeld met handicapverrekening, dus ieder team maakt een kans. Maar ook hier geldt dat de ketting net zo sterk is als de zwakste schakel.

Aan het weer kan het niet gelegen hebben, want in tegenstelling tot het bloedhete weekend, was het een heerlijke temperatuur met een aangenaam windje. Alle spelers gingen opgewekt de baan in met het volgende resultaat.

Prijswinnaars met netto 37 slagen (na hcp verrekening) was het team met Kees Eitjes, Ernst Oosterloo, Pim Rijnders en Desiree Overdiek.
Een tweede plaats met netto 39 slagen was er voor het team met Driekus van der Weert, Wim Vinju, Liesbeth de Jong en Rie Zevering.

De resultaten van de overige teams waren als volgt:
39 slagen (hogere hcp): Ben Bruggeman, Bert Overdiek, Wil van de Hoogen, Wien Philips
40 slagen: Fred Nelis, Albert Drenth, Ineke Koper, Mieke van der Linden.
40 slagen: Max Dolfin, Willem Demper, Loes Philips, Tini Bruggeman
41 slagen: Wilfried Meun, Charly IJfs, Peter van de Hoogen, Astrid Drenth
41 slagen (hogere hcp): Michiel Hiemstra, Coos de Nijs, Wil Kok, Wil van Baarsen
44 slagen: Gerard Stevens, Robert Andringa, Carla Dolfin, Sylvia van der Laan
46 slagen: Roy Bihari, Peter Janneman, Dirk Jan Ubbels, Els Lutgerink

Maandag 4 september is de volgende Shuffle, wacht niet te lang met inschrijven.
In de tussentijd, loop eens een Texas Scramble rondje met een eigen team en win zo’n schaal overheerlijke bitterballen!

Yvonne Tuin

Geplaatst op: 13-07-2023