In memoriam

Op vrijdag 13 januari jl. is ons erelid Bert de Haan overleden.

Na een jaar waarbij zijn gezondheid te wensen overliet, was hij weer helemaal opgeknapt en vol plannen voor een nieuw golfseizoen.  Dit was Bert ten voeten uit, veerkrachtig en opgeven kwam in zijn woordenboek niet voor!
Er kwam helaas abrupt een eind aan al zijn plannen.

Bert was lid van Golfvereniging Weesp sinds 2001.
Nadat hij weduwnaar was geworden, is hij door zijn kinderen aangemoedigd te gaan golfen. Bij ons had Bert zijn draai gevonden. Naast dat hij een niet onverdienstelijk golfer was, was hij ook echt een verenigingsmens.

Diverse functies heeft hij bekleed in o.a. de Wedstrijdcommissie, de Baancommissie en de Regel- en Handicapcommissie. Bert deed van alles en wist ook van alles af, kortom een vraagbaak voor heel de vereniging.

Bovenal was het een zeer aimabel mens. Bij uitdagingen zocht Bert altijd naar een oplossing of compromis, maar nooit de confrontatie.
Als dank voor zijn inzet is Bert in 2018 benoemd tot erelid. Een titel die hij dik had verdiend en waarvan hij zichtbaar genoot.

Hij zal een grote leegte achterlaten. Adieu lieve Bert.

Geplaatst op: 18-01-2023