Het zonnetje weer eens op mijn bol

Het was eindelijk weer eens een prachtige ochtend om te golfen. Na alle regen en sneeuw van de laatste tijd was het een verademing om het zonnetje weer eens op mijn bol te voelen. Op een bepaald moment kon ik zelfs mijn winterjack uitdoen en mijn dunne golfjack aandoen. Kortom een heerlijke ochtend voor Balletje-balletje.

Fred had weer een mooie flight-indeling gemaakt; twee flights van 3 en een flight van 4. En daar gingen we.
Het enige wat ontbrak waren meer vrouwelijke leden. Alleen Nathalie was er om de eer hoog te houden.
Het zou fijn zijn als op de maandag- en woensdagochtend wat meer vrouwen mee zouden lopen. Dus dames; wat let jullie! We spelen strokeplay of stableford met handicapverrekening. Deze ochtend strokeplay. Het was heel gezellig. Ik liep een solide rondje en mocht na 18 holes de hoofdprijs in ontvangst nemen.

Ruud Borgmann

Geplaatst op: 01-02-2023