Vrolijke mensen in de baan

Ook dit jaar is het Najaarstoernooi zowel op zaterdag als op zondag gespeeld. Beide wedstrijden werden samengevoegd tot één wedstrijd.
Helaas was op zaterdag de opkomst niet erg groot, slechts 15 leden kwamen opdraven om het toernooi te spelen. Door de lage opkomst was het mogelijk dat een vriendengroep uit Diemen tegelijkertijd ook een wedstrijd konden spelen. We begonnen samen om 14.00 uur met een shotgun. De groep uit Diemen begon op hole 1, 2, 3 en 4. Wij begonnen op 5, 6, 7 en 8. Dit is prima verlopen en niemand liep elkaar in de weg, mede omdat de andere groep maar 9 holes liepen. Het was heerlijk weer en de golfbaan lag er gezien het jaargetijde, netjes bij. Dus iedereen kwam met een blij gezicht terug. Men kreeg een drankje en er werden twee hapjes uitgedeeld. De prijzen voor de neary en de birdies werden uitgereikt en de nrs 1, 2 en 3 bekend gemaakt. Er was goed gescoord, maar voor de einduitslag moest gewacht worden totdat die van zondag bekend was. Zie onderstaand de uitslagen.

Op zondag voltrok zich het zelfde tafereel, echter nu met 34 deelnemers. Bij de briefing werd meegedeeld, dat iedereen behoorlijk aan de bak moest omdat zaterdag goed gescoord was. Ook zondag was het weer uitstekend dus ook allemaal weer vrolijke mensen in de baan. Iedereen was om 17.15 uur binnen, dus het verliep vlotjes.
Terwijl men genoot van de drankjes en hapjes werden ondertussen de kaarten uitgerekend en een totaal uitslag over de twee dagen berekend. De prijzen bestonden uit waardebonnen van Jumbo Golf met een klein flesje Prosecco. Tevens kregen de winnaars een Goodie-bag aangeboden door Patricia (dochter van Bert) van Weesper Hair Gallery. Hartelijk dank Patricia.
Iedereen kon terugkijken op een geslaagd tweedaags Najaarstoernooi.

Uitslagen
Birdies zaterdag:  Gert Weijman en Roland Tiemessen
Birdies zondag: Yvonne Tuin, Marjolein Bosman, Tiny Bruggeman, Martijn van den Berg, Willem Demper, Roy Bihari 2x en Ernst Oosterloo 2x.

Neary zaterdag: Heren: Michiel Hiemstra. Dames: niet geslagen
Neary zondag: Heren: Roy Bihari. Dames: Yvonne Tuin

Dames
1. Ria Oostveen, 42 punten (zondag)