Kom 15 november naar de regelavond!

Dinsdag 15 november om 19.30 uur zal er voor alle leden een regelavond worden georganiseerd. Er zal aandacht worden besteed aan situaties in de baan van Golfbaan Weesp, die nog wel eens tot foute toepassing van de golfregels of vragen over de golfregels leiden. Daarbij zal duidelijk worden dat de golfregels niet alleen maar lastig zijn voor de spelers, maar dat die lastige regels in bepaalde situaties het spel ook makkelijker kunnen maken. Alle reden dus om op 15 november je licht eens op te steken in de Eagle-zaal van het clubhuis.
Belangstellenden kunnen zich tot uiterlijk 8 november 2022 per e-mail opgeven bij kees.eitjes@upcmail.nl, zodat de horeca er voor kan zorgen dat er voor iedereen een stoel beschikbaar is.
Als u zelf nog een vraag heeft over de regels, stel hem dan per e-mail aan hetzelfde adres. Kees Eitjes en Hans van Santen zullen vervolgens een poging doen om deze tijdens de regelavond te beantwoorden.

Kees Eitjes
Voorzitter Regel- & Handicapcommissie