De laatste instuif van 2022

De weergoden waren ons goed gezind deze laatste instuif van 2022, geen drup. Een toch wel bijzondere instuif. Wij hebben het instuifstokje 10 jaar geleden overgenomen van Thea en Truman Johnson en zijn op de zelfde voet doorgegaan: 1euro in de pot, diverse wedstrijdvormen, balletjes als prijzen en altijd gezellig na afloop. Wie ons gaat opvolgen en hoe, dat weten we nog niet.

De laatste wedstrijd Stableford.
De uitslag:

Er werden zeven birdies geslagen: Gert Weijman, Aloys Kroese, Michiel Hiemstra, Wies Suwarganda en Robert Andringa sloegen er één, Ruud Borgmann kon twee birdie-balletjes in ontvangst nemen.
Gert Weijman sloeg de neary bij de heren, de balletjes voor de neary voor de dames konden in de tas blijven.

Heren
1.  40 punten  Michel Liverani
2.  35 punten  Gert Weijman
3.  35 punten  Eddy de Groot

Dames
1.  32 punten  Tiny Scholten
2.  32 punten  Tini Bruggeman
3.  30 punten  Wies Suwarganda

Na afloop een gezellig samenzijn, onder het genot van een versnapering en bitterballen. Wij werden door de voorzitter van de wedstrijdcommissie in het zonnetje gezet en gaan lekker bij Van der Valk dineren.
Tot ziens volgend jaar bij de instuif, wij gaan zeker weer mee doen.

Wil van Horssen en Koos Tipker

Geplaatst op: 30-09-2022