Zomer

Ja hoor. Het is echt zomer! Was niet te merken. Op deze maandag stond voor de Damesmiddag weer de funwedstrijd gepland. Die ging dus niet door vanwege de weersomstandigheden. Wat Yvonne en ik bedacht hadden vergde nogal veel voorbereidingen en gezien de vooruitzichten (voornamelijk veel buien en harde wind) was dit niet zo’n goed idee.
In allerijl had Yvonne nog een mailtje naar de diverse dames verzonden dat er enige wijzigingen waren. Dit resulteerde in 4 afzeggingen. En toen waren er nog maar 15 dames over.
Besloten werd om dan nu maar een stablefordwedstrijdje te spelen en bij goed weer de volgende Damesmiddag de funwedstrijd. En nu maar duimen voor goed weer.
Toch weer om klokslag één uur van start gegaan en, eerlijk is eerlijk, er werd heel goed gespeeld door de dames. In het begin een paar verdwaalde druppels en verder prima weer. Wel heel harde wind maar dat is ook wel eens lekker want zo word je gedwongen om daar ook eens rekening mee te houden.
Samen met Tiny Scholten en Yvonne Tuin een heerlijk rondje gelopen. Wel zijn we na 9 holes de baan afgegaan omdat we alledrie deze week nog flink aan de bak moeten. Met golf dan, het Parkinsontoernooi op dinsdag en Fred Looijer Cup op donderdag. Dus even de krachten sparen. De rest van de dames hebben, gelukkig onder droge weersomstandigheden, de baan netjes uitgelopen.

Dit keer verrassende winnaressen. De neary was voor Els Lutgerink.
Drie dames die allen 38 stableford punten hadden, t.w. Liesbeth de Jongh, Marjolein Bosman en Monica Leijten.
De tweede prijs was voor Margareet Stevens met 36 punten en de derde prijs voor, jawel, ons aller Rie Zevering met 34 punten!

Toch weer leuk deze middag en kijk even naar de foto van de winnaars en organisatoren.
Tot de volgende keer.

Gea Noë