Belangrijke informatie!

Na een voorjaar zonder golf, maar wel een goedgevulde zomeragenda, gaan we nu toch weer schrappen in het wedstrijdprogramma vanwege de voortdurende problemen met het coronavirus.

We hebben als Wedstrijdcommissie uitgebreid gesproken om tot een goed compromis tussen veiligheid en mogelijkheid te komen. We denken dat we dat met de genoemde maatregelen en een beperkte kalender voor elkaar hebben gekregen. Eén ding willen we wel genoemd hebben: we organiseren met veel plezier deze wedstrijden voor onze leden, maar willen niet in de boa-rol terecht komen op de speeldagen. Help ons daarmee en houd je aan de extra spelregels. Wees waakzaam op jezelf en op anderen.

Een paar wedstrijden zullen doorgang vinden, maar onder strikte afspraken.
Meer informatie staat in de nieuwsbrief van 1 oktober en de wedstrijdkalender op deze website.

De Wedstrijdcommissie

Geplaatst op: 01-10-2020