Deze keer wilde ik gewoon winnen

Een geweldige ervaring om het Seniorentoernooi te spelen, zeker met Wies Suwarganda, Hermi de Rijk en Albert Drenth.

We startten op hole 8 en voor de zekerheid speelde ik de bal over het eerste water want deze keer wilde ik gewoon winnen. En Tjerk van der Horst zegt altijd dat je dan geen risico’s moet nemen. De bal kwam fantastisch uit, precies voor het bruggetje en je raadt het al: de tweede  slag op de green en nu nog 'even' putten. En ja hoor, in 2 slagen erin, nog nooit gelukt op hole 8! Ook hole 9 ging formidabel: in 4 slagen uitgeholed.

Toen begonnen Hermi en Albert zich toch af te vragen waarom ik zoveel punten meekreeg. Klopt, zei ik, ik heb gezegd dat ik 80 was en heb daarom zoveel slagen meegekregen. 'Dat ga ik toch even checken want dat klopt niet' zei Hermi.

Alles ging goed vandaag: zelfs toen ik bij hole 10 afsloeg, tegen een boom waarna de bal bijna op de green terecht kwam. Toch nog een waterbal op hole 4, normaliter mijn beste hole. Het was maar goed dat deze dag alles lukte anders had ik mijn club opgevreten met al mijn ballen (ik had er gelukkig nog één over) want zo slecht ging het de laatste tijd.

Bij de prijsuitreiking wist ik niet wat ik hoorde: ik had de 1e prijs!

De uitslag

Neary
Dames: Gea Noé
Heren: Gerard Stevens

Birdies
Carla Dolfin, Tini Bruggeman, Gert Weijman, Gerard Stevens, Mark Goudberg, Albert Drenth, Fred Nelis, Michiel Hiemstra

Uitslag Dames
1. Tiny Lammen: 49 sl.
2. Ineke Koper: 51 sl.
3. Gea Noé: 55 sl.

Uitslag Heren
1. Coos de Nijs: 40 sl.
2. Gerard Stevens: 45 sl.
3. Wilfried Meun: 50 sl.

We hebben heel gezellig gespeeld met z’n vieren. Hermi, Wies en Albert: bedankt voor jullie bijdrage daaraan.

Coos de Nijs

Geplaatst op: 07-09-2020