Mijn eerste Herenmiddag

Toen Bert de Haan afgelopen zaterdag na het Seniorentoernooi vroeg of er nog heren waren die zich wilde inschrijven voor de Herenmiddag dacht ik, ach waarom ook niet. Daar heb ik geen spijt van gehad. Het was een heerlijke en geslaagde middag met als afsluiting nog de lekkere hapjes. Complimenten voor de organisatie: Bert de Haan en Wim Vinju.
Met 35 deelnemers een mooie opkomst. En er is, denk ik, goed gespeeld gezien het aantal birdies wat er is geslagen.

Gerard Stevens 3x, Sjoerd Bron 2x, Bert de Haan, Kees Braam, Kees Eitjes en Alois Kroese 1x.
Dure grap voor de Wedstrijdcommissie.

De neary stond op verzoek van een aantal deelnemers eens op een andere hole, nl. hole 3. Niet de makkelijkste maar voor Sjoerd Bron geen enkel probleem.

De einduitslag was voor mij wel een verrassing. Er waren vier heren die met 66 slagen van de baan kwamen, nl. Kees Braam, Gerard Stevens, Bert de Haan en Alois Kroese. Op basis van vermindering van de helft van de playing handicap was de einduitslag als volgt:

3. Kees Braam: 66 slagen
2. Gerard Stevens: 66 slagen
1. Ad de Rijk: 65 slagen

Wie had dat kunnen denken, doe je voor de eerste keer mee wordt je gelijk 1e.

Ik wil mijn flightgenoten Bert de Haan, Wim de Jong en Peter Surstedt bedanken voor de gezellige middag.

Ad de Rijk

Geplaatst op: 08-09-2020