Winnen!

Dachten wij dat we gewonnen hadden met onze score op de derde Damesmiddag van dit seizoen... Nee hoor, we eindigden als één na laatste!
Het was weer reuze gezellig op de Damesmiddag. 28 dames hadden zich ingeschreven voor een potje Texas Scramble. Vergeleken met vorig seizoen best veel dames. Ik moest het vandaag zonder mijn trouwe kompaan Yvonne Tuin doen, zij was op pad in het verre Oosten (Overijssel) om aldaar een aantal golfbanen te inspecteren en ook te spelen uiteraard. Gelukkig was Monica Leijten zo aardig mij te helpen met de ontvangst, indeling en andere zaken die bij een Damesmiddag komen kijken, waarvoor hartelijk dank.

Vandaag was het heerlijk weer, een paar spetters, maar als ik mijn paraplustandaard op mijn kar zet houdt het altijd op met regenen. Vandaag ook weer gelukt... Mijn flight, Lony de Wit en Wil Kok, speelde eigenlijk prima. Vandaar ook onze hoge verwachtingen. In ieder geval heel gezellig. We hadden elkaar natuurlijk op de club regelmatig begroet maar samen spelen was al best weer een poosje geleden.
Tegen vier uur kwamen de eerste deelnemers al weer binnen en na de inzameling van de kaarten konden Monica en ondergetekende aan de slag met de verrekening.

Tiny Scholten, Rie Zevering, Ria van Oostveen en Carla Dolfin wonnen met 61 slagen de hoofdprijs. Deze bestond uit een heus Texaans pakket met daarin Nacho’s, Mex-Tex (dipsaus), kaas en servetten.
De poedelprijs voor de hoogste aantal slagen was er ook: een lolly in de vorm van een echte Texaanse cactus. Dat was dus weer lachen!

Daarna nog even heerlijk op het terras genoten van een wijntje, leuke gesprekken en een bitterballetje. Wat hebben we toch een leuke club! Graag zien we jullie ( dames) over veertien dagen weer!

Gea Noë

Geplaatst op: 01-09-2020