In Memoriam

Toch nog onverwachts is onze golfvriend Ton Sertons op 84-jarige leeftijd overleden.

Ton was lid  van onze vereniging vanaf 01-01-1997, hij was jarenlang bestuurslid en is door zijn enorme inzet benoemd tot Lid Van Verdiensten.

Met vele leden van de golfvereniging maakte hij golfreizen naar Portugal-Duitsland-Belgie, maar vooral de vele reizen naar Sully-Sur-Loire hebben hele dierbare herinneringen achtergelaten.

Daarnaast speelde Ton iedere zaterdag met de 'Musketiers' golf en biljart en ieder jaar werd er met 'De Heren van 8' op vele mooie golfbanen in ons land gespeeld, waar ondermeer op de 'Hattemse' voor de 'Van Galen Cup' werd gestreden.

Ton was een heel enthousiast lid van onze vereniging, iedereen kende hem en het golfen was voor hem een geweldige uitdaging, juist ook om het met elkaar te beoefenen.

Wij zullen Ton erg missen, maar in de herinnering blijft hij bij ons.

Adri de Wit & Bert de Haan

Geplaatst op: 01-10-2018