OJC seizoensafsluiting

Zaterdag 22 september was het dan zo ver. De OJC speelde de laatste wedstrijd van 2018 en dus was er naast de gebruikelijke huldiging van de besten van de dag, ook een speciaal moment gereserveerd voor de jaarwinnaars van 2018. Alhoewel, zou dat woord wel in meervoud moeten staan??? Kijk maar eens in ons verslag hoe het allemaal afliep die dag (dit jaar)!
Felicitaties gingen alfabetisch gezien in elk geval uit naar Aljo, Bert, Charl, Erik, Frans, Gert, Henk, Jan, Lilian, Mark, Quino, Robert, Roy, Shirley, Tineke en Walter.
Een aantal van de deelnemers bleef gezellig eten ter afsluiting. Op de foto is te zien waarvoor er vaak in onze mailings staat 'smokkelen mag'. :-) En de man aan het hoofd van de tafel speechte niet, maar had daar eigenlijk wel alle redenen toe. Genoeg geheimzinnigheid: klik hier en lees alles! Ook over de meer dan bijzondere spelvorm van die gedenkwaardige 22ste september.

Astrid Bonefaas
Henk Rozendaal