Damesmiddag 11 juni

Als altijd beginnen de wedstrijdverslagen met het weer. Het was mooi weer dus. Wel een stevig briesje maar daar kunnen de meeste spelers wel mee omgaan. Voor de eerste keer op de damesmiddag een behoorlijke opkomst. Maar liefst 18 deelnemende dames waaronder zelfs twee greenfeespeelsters. De baan lag er weer prachtig bij, al moet ik persoonlijk nog steeds wennen aan de stuiterende ballen die altijd de verkeerde kant uitgaan. Ondergetekende was ingedeeld in een zeer gezellige en wat later een 'slappe-lach flight' genoemd zou worden. Samen met Carla Dolfin, Wil van Horsen en later Lida van Oostveen speelden we de sterren niet van de hemel maar vooral in de hemel. Wij behoorden dan ook zeker niet tot de prijswinnaars.

Wel werd het een heuse Tiny-middag. (zie hieronder).
Eerste plaats Tiny Scholten met 38 stableford punten en tweede plaats Tiny Lammen met 34 stableford punten

De neary: Tiny Scholten
Birdies: Tiny Scholten, Gea Noë en Yvonne Tuin.
Verder nog een bedankje aan het adres van Friso die voor de prijzenpot nog wat doosjes ballen beschikbaar stelde. De volgende damesmiddag is weer op 25 juni. Zet vast in de agenda dat je dan niet op de kinderen of kleinkinderen kunt passen of andere bezigheden buiten de deur hebt.

Wij begroeten je graag op de damesmiddag, de volgende keer weer voor de fun-wedstrijd.

Gea Noë

Geplaatst op: 12-06-2018