De instuif van 10 mei

Wat een geweldige opkomst weer: 39 instuivers. Vooraf memoreerde Adri de Wit nog even de bijzondere datum: 10 mei: 77 Jaar geleden inval van de Duitsers. Toeval of niet, de ene na de andere legerhelikopter maakte het begin praatje onmogelijk.

En dat praatje moest goed overkomen, want een Zweedse wedstrijd is voor velen ingewikkeld. Strokeplay de eerste 9 holes en Stableford de 2e negen, handicap verrekening, de 2 scores van elkaar aftrekken en ziedaar het resultaat.
Ik ging de baan in met o.a. Jan Molegraaf en Wilfried Meun. Beiden speelden fantastisch, en ik heb voor een zakje lakeballs gezorgd.
Na afloop weer een gezellig samenzijn, waarbij mijn 3e flightgenoot, Ferdinand Vermeulen een oproep deed de openstaande marshal- tijden in te vullen.

De uitslagen:
Birdieballetjes voor: Gerard Kamer, Roy Bihari, Wilfried Meun, Sjoerd Bron, Lony de Wit, Vrony van Veen en Beat Scheidegger
Neary: Lony de Wit en Beat Scheidegger

Dames: