Hulde

Dit jaar gaat het golfterrein er als een zonnetje uit zien. Niet alleen de baan ligt er nu bij om door een ringetje te halen, ook de bloembakken zijn weer geleverd.

Paul van Rosmalen heeft contact gehad met de eigenaar van Kwekerij Vechtwijck en die heeft de nieuwe bloembakken met hanggeraniums, de hangpotten en de planten, die op de tafels komen te staan dit jaar gratis voor ons verzorgd. Hulde!
Bovendien zijn ze nog bezorgd ook! Tjerk van der Horst heeft ze met een paar sterke mannen opgehangen.

Gulle gevers
Water geven was nog even een probleem omdat de twee lange tuinslangen opeens verdwenen waren...
Maar daar was opeens een gulle gever die een nieuwe slang heeft gekocht, mét spuitstuk, zodat alles weer begoten kan worden.
Ik zal zoveel mogelijk de verzorging op me nemen, maar enige hulp hierbij zou welkom zijn, omdat ik het niet altijd zal kunnen doen. Graag een email berichtje. Mijn email adres is bij de redactie bekend. mailto:redactie@golfverenigingweesp.nl

Nu nog wat meer zon en dan ziet het er straks allemaal weer prachtig uit.

Marjolein Bosman

Geplaatst op: 11-05-2017