Tweeluik

Een lekker zonnetje, weinig wind en een driekoppige wedstrijdleiding; wat hadden de 34 deelnemers nog meer te wensen?

Nou bijvoorbeeld:

- niet de eerste de beste afslag in de plomp
- niet een bal in het vrij hoge gras op de niet gemaaide stukken, was er alleen met geweld uit te krijgen
- eindelijk eens een birdie slaan (34 deelnemers en maar DRIE birdies
- ook eens op het lijstje van de neary te komen staan, al was het maar voor even.

Niets van dit alles en tot overmaat van ramp moesten we in de rij gaan staan om zelf ons drankje te gaan halen. In verband met de vakantie was de horeca maar met één persoon bemand en die had de handen vol aan: naam intikken, drankje tappen, afrekenen.
Maar al met al hebben we toch weer genoten al was het resultaat niet opzienbarend.

Voor de drie birdies noteerden: Martje Fransen, Gert Weijman en Martijn van den Berg.
De dames neary (in de eerste ronde al geslagen) werd niet meer verbeterd en bleef voor Tini Bruggeman.
Bij de heren verbeterde Theo de Kok wel de eerst genoteerde neary en daar bleef het bij.

Heren winnaars: Robert Andringa 36 pnt., Jack van Vessem en Ben Bruggeman allebei 37 pnt.
De dames deden het beter, daar had Corry Brandt 36 pnt. en Desiree Overdiek en Tini Bruggeman allebei 38 pnt.
Dit gaf de leiding de mogelijkheid om een familieverslag te eisen, vandaar dit tweeluik.

Ben Bruggeman

Bij ons begint het de avond voor de inloop. Zetten wij een wekker of niet?
Er is dus een wekker gezet, de auto gepakt en naar Weesp gereden. Ons aangemeld, er waren nog 32 enthousiastelingen.
Onze flight mocht op hole 4 beginnen wat niet tot tevredenheid ging. We konden niet inslaan, wat een goed excuus was.
Voor mij duurde het twee holes voor er punten op de lijst kwamen; in totaal 3 strepen, maar 5 parren maakten dat goed (wel lekker als je veel slagen meekrijgt.)
De balletjes waren dan ook zeer welkom. Na afloop een drankje en een praatje, ik vond het gezellig. Bedankt flightgenoten en wedstrijdleiding, die dit weer mogelijk maakten.

Tini Bruggeman

Geplaatst op: 18-08-2023