Bonustijd

'De winnaar van de Instuif moet een stukje schrijven over de wedstrijd' en daarom schrijf ik trots en 'geheel vrijwillig' de mededeling dat na een zonnige ochtend (als we die ene regenbui niet meetellen) er lekker gespeeld en goed gescoord is!

En dat terwijl ik eigenlijk vandaag helemaal geen tijd had moeten hebben om voor de eerste keer mee te doen aan de Instuif. De geboorte van onze zoon laat toch nog even op zich wachten, hij heeft die geduldigheid niet van zijn ouders die hem dolgraag willen ontmoeten. Of heeft die kleine een voorziene blik?

Zo kreeg ik vandaag toch nog wat bonustijd waardoor ik de mogelijkheid had mijn eerste keer 18 holes te lopen en een eerste keer mee te doen aan Instuif. Het was een mooie ochtend, de baan lag er goed bij en het ging erg lekker. Als klap op de vuurpijl was ik wonder boven wonder ook nog eens de winnaar met 26 punten èn een birdie.

Wim, Robbert en Bram bedankt voor de gezellige ochtend!

Uitslag

Eddy de Groot
Corrie Brand

De Neary op hole 4 / 13 ging naar Henk de Bruyn

Er zijn 5 birdies geslagen door:

Peter Roest
Ruud Borgman
Corrie Brand
Eddy de Groot

FORE!
Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met Paul Baarbé na een vervelende kopstoot met een afzwaaiende bal.

Geplaatst op: 22-07-2023