Feyenoord

Voor diegenen die de huldiging van landskampioen Feyenoord niet op tv wilden zien, had de Wedstrijdcommissie speciaal een Texas Scramble shufflewedstrijd georganiseerd. Wat een vooruitziende blik! Nee hoor, grapje. In onze wedstrijdgids van dit seizoen stond het al aangekondigd.

Behalve het TS toernooi dat op 29 april jl. werd gespeeld is er dit seizoen ook de mogelijkheid om op een aantal maandagmiddagen Texas Scramble te spelen waarbij je niet zelf je team kunt indelen, maar dit door de wedstrijdleiding wordt gedaan. Texas Scramble shuffle dus.
Natuurlijk kun je ook nog altijd zelf een team samenstellen en op een willekeurige dag spelen.

Deze maandag de eerste shuffle wedstrijd dus. Over de opkomst mocht de wedstrijdleiding (Yvonne Tuin  en Gea Noë) niet mopperen. Maar liefst 30 deelnemers kwamen opdagen. Een mix van de Dames/Herenmiddag en de Instuifdeelnemers. Texas Scramble is een zeer geliefde spelvorm die ervaren en wat minder ervaren deelnemers in een flight de mogelijkheid biedt toch een goede score te halen.

De geplande regen (volgens de Buienradar) bleef gelukkig uit en vanwege een prima opkomst konden we lekker Shotgun starten. Volgens ondergetekende verliep alles op rolletjes en waren we omstreeks de klok van vier uur allemaal binnen.
Voor de wedstrijdleiding (met dank aan Yvonne) was het nog wel even rekenen, want we speelden dit keer met handicapverrekening. Met dank aan de mobiele telefoon voor de rekenmachine.

Uitslag
1e plaats: netto score 50,5 Marjolein Bosman, Coos de Nijs en Fred Nelis
2e plaats: netto score 53,3 Kees Braam, Martin Scholten, Liesbeth de Jong en Ineke Koper

De teams werden beloond met een tegoedbon voor een drankje en een rondje bitterballen resp. een rondje bitterballen.

Voor de statistieken:
3e plaats: netto score 55,45 Driekus van der Weert, Charly IJfs, Carla Dolfin
4e plaats: netto score 55,6 Aloys Kroese, Max Dolfin, Gea Noë, Diana Drenth
5e plaats: netto score 55,7 Wim Vinju, Bert Overdiek en Tini Bruggeman
6e plaats: netto score 59,15 Ben Bruggeman, Robert Andringa, Loes Philips en Desiree Overdiek
7e plaats: netto score 59,25 Wilfried Meun, Peter van den Hoogen, Tiny Scholten en Sylvia van der Laan
8e plaats: netto score 60,65 Henk Steffens, Wil van Baarsen, Wil van den Hoogen en Yvonne Tuin

Ook de horeca had weer zeer zijn best gedaan. De snack bestond dit keer uit een heerlijk stokje saté met frietjes en wat sla. Hoe lekker wil je het hebben.
Een en ander is voor herhaling vatbaar en dat doen we dan ook. De volgende shuffle maandagen zijn op 10 juli en dan ook nog een keertje op 4 september.

Tot de volgende keer en doe vooral mee!

Gea Noë

Geplaatst op: 17-05-2023