Nog steeds maar vier dames

Op de derde Instuif was de groep weer groter, nu 29 spelers. Helaas, ondanks de oproep van Tiny Scholten, bleef het aantal speelsters weer steken op 4. Lastig om dan nog prijsjes uit te reiken. Aan het weer kon het niet liggen, dat was prima.
Deze keer konden we stablefordpunten tellen. De uitdaging lag op de holes 5 en 6 waar we achter de aangebrachte lijn maar voor het water moesten slaan voor een bonus. Er waren weinig spelers die dat lukte, de marge was gemeen klein. Omdat het zo mooi weer was konden we de uitslag aanhoren op het terras.

Vorige week had slechts één speler een birdie, deze keer werd de hole door liefst zeven spelers na twee slagen gevonden, t.w. Wilfried Meun, Wien Philips, Max Dolfin, Peter Jager, Peter Roest, Sjoerd Bron en Eddy de Groot.

Bij de dames was Tiny Scholten de beste speelster en werd Loes Philips tweede.
De neary was ook deze week onbereikbaar.

Bij de heren werd Eddy de Groot eerste, Peter Jager tweede en Dirk Jan Ubbels derde. De neary werd op hole 7 herhaaldelijk verbeterd en uiteindelijk gewonnen door Bert Nouws.

Eddy de Groot

Geplaatst op: 04-05-2023