Voor de derde maal gespeeld

Zaterdag 6 augustus is voor de derde maal de Bert de Haan Cup gespeeld. Helaas kon Bert zelf vanwege gezondheidsproblemen niet aanwezig zijn.

Voor aanvang zijn de deelnemers/sters door de wedstrijdleiding op de hoogte gesteld van de toestand van Bert. De vooruitzichten van het genezingsproces zijn gunstig en Bert gaat er dan ook vanuit dat hij volgend jaar weer van de partij is. Bert stond erop dat de wedstrijd gewoon gespeeld moest worden. De Wedstrijdcommissie had een kaart neergelegd waar iedereen een groet kon overbrengen aan Bert. Deze kaart is maandag met een mooie bos bloemen aan Bert overhandigd.

Voor de wedstrijd hadden zich 36 mensen opgegeven, helaas waren er weer wat coronagevallen zodat er maar 31 overbleven. Het weer was perfect om te golfen, dus iedereen ging vol enthousiasme om 14.00 uur de baan in en om 17.00 was iedereen binnen. Precies 3 uur over gedaan. Klasse!

De kaarten werden onder genot van een lekker hapje uitgerekend en aan de wedstrijdleiding gegeven die de totaal uitslag bekend maakte.

Uitslag
Birdies: Roy Bihari, Peter Janneman, Wilfried Meun en Tiny Scholten allen 1 birdie. Gerhard Stevens en Hans van Santen ieder 2 birdies
Neary: Dames: Wies Suwarganda. Heren: Peter Jager

Dames
1. Rie Zevering – 37
2. Loes Philips – 36
3. Marjolein Bosman – 35

Heren
1. Peter Janneman – 40
2. Maarten de Haas – 38
3. Ben Bruggeman – 36

De winnaars kregen allemaal een VVV Cadeaukaart.
De overall winnaar is dus Peter Janneman die ook nog even de prachtige wisselbeker mocht vasthouden. Zijn naam zal er opkomen te staan en dan kan iedereen de Cup weer bewonderen in het clubhuis.

Iedereen nogmaals gefeliciteerd.

Namens de wedstrijdleiding,