De instuif van 3 augustus 2022

Zoals we de laatste tijd vaker in ons landje hebben, was het vandaag weer heerlijk weer.
We waren met 25 personen, een kleinere opkomst dan normaal. Een aantal mensen dacht misschien dat het tropisch heet zou worden, maar dat viel gelukkig heel erg mee. Er waaide een heerlijk (verkoelende) wind.

Mijn flight bestond uit Tiny Scholten en Jacques van Vessem, een winning team wat gezelligheid betrof.

Echter, de kers op de taart van deze ochtend was de aanwezigheid van Koos Tipker. Het was zo fijn om hem weer te zien na zo lange afwezigheid! We hopen, Koos, dat je binnenkort weer een balletje gaat slaan
Wil van Horssen heeft wekenlang de indeling alleen gedaan (fijn dat je er was Wil!). Loes en Wien Philips namen aan het eind van de wedstrijd het narekenen op zich en zorgden er voor dat de winnaars het juiste aantal balletjes kregen.

Bovendien kreeg iedereen vandaag uit de Instuifkas een muntje voor consumptie. Daar word je toch blij van !

Birdies gingen dit keer naar:
Martje Franse, Eddy de Groot, Sjoerd Bron en Michiel Hiemstra zelfs 2x

De Neary bij de dames werd als eerste geslagen door Loes Philips en daarna verbeterd door Martje Franse.
Bij de heren was het Gert Weijman die met de eer ging strijken

Uitslag heren:
1. 34 punten  Eddy de Groot
2. 34 punten  Driekes van de Weert
3. 33 punten  Peter Jager

Uitslag dames:
1. 40 punten  Ondergetekende (Soms zit het heeeel erg mee !)
2. 38 punten  Loes Philips
3. 35 punten  Martje Franse

Het was weer een heerlijke ochtend. Wil, Loes en Wien, bedankt voor de organisatie!

Marjanne Spruit

Geplaatst op: 03-08-2022