Wat een lage scores!

Zo’n wedstrijdje na een fijne vaderdag gaat je niet  in de koude kleren zitten, al was het heerlijk weer om te spelen.
Onze volprezen Bert wreef het iedereen nog eens fijn in: 'Vandaag slechts vier birdies en zeer lage scores. Zelden zo laag gezien'.

Hij begon met het noemen van de birdies te weten: Barry Jaspers, Peter Jager, Kees Eitjes en Jaques van Vessem.
De neary op hole 1 was maar één keer verbeterd door Ben Bruggeman.

'En nu noem ik iedereen, te beginnen met de laagste.'
De eerste 10 genoemden kwamen niet boven de 24 STF punten uit, daarna een enkele verdwaalde hoge twintiger gevolgd door een handvol tweeëndertigers.
Pas bij drieëndertig punten werd het serieus, de koploper hiervan was Sjoerd Bron goed voor de derde plaats. Op de hielen gezeten door Roy Bihari die met 34 punten ruim tweede werd. Eerste werd Ben Bruggeman met 36 punten en deze vertrok – mede dankzij ook de neary – met een hand vol ballen.

Flight was gezellig, de leiding goed en de saté smaakte voortreffelijk. Wat wil je nog meer?

Ben Bruggeman

Geplaatst op: 21-06-2022