Gaat het wel of niet regenen?

Deze woensdag 17 instuivers die een stablefordwedstrijd hebben gespeeld! Wil van Horssen had de indeling gemaakt en ging daarna weer huiswaarts waar Koos aan het herstellen is van een zware longontsteking.
Gaat het wel of niet regenen? Het was twijfelachtig of het doorging en of het 9 of 18 holes zou worden. Wil stelde voor om eerst de eerste negen holes te spelen. Als het toch zou gaan regenen telde de eerste negen holes. Maar we hebben alle 18 holes uitgespeeld zonder één drup regen. Een heerlijke temperatuur en af en toe wat wind.

De neary voor de dames stond op hole 2/11 en die van de heren op 7/16.
Ik begon op hole zeven samen met Adri de Wit en Coos de Nijs. Twee gezellige mannen die meteen voor de neary gingen en het helaas net niet haalden.
Er zijn zo van die dagen dat alles de goede kant op rolt. Net niet in het water, net niet in de bunker, een lange putt die zomaar valt, ga zo maar door. Dit overkomt je maar heel af en toe. Maar ondanks de nog natte baan van de afgelopen regendagen was het weer een gezellige ochtend.

Birdies
Coos de Nijs en Peter Roest

Neary
Dames: Loes Philips
Heren: Peter Roest

Dames
Loes Philips, 41 pt
Wilma Zomer, 34 pt
Martje Franse, 33 pt

Heren
Ton van Bokkel, 37 pt
Peter Roest, 35 pt
Fred Nelis, 35 pt

Volgende week weer een Instuif. Kom op tijd: het liefst vóór 9,30 uur.

Loes Philips

Geplaatst op: 09-06-2022