Winnaars mei

Volgens de weerdeskundigen was de maand mei vrij warm, zonnig en droog. Dat resulteert dan ook direct in vele golfrondjes en wat is er nou leuker om van een gelegenheidsrondje gelijk een Texas Scramble rondje te maken? Een heel aantal flights ging dit spelletje aan en wisten aan de eindstreep mooie scores te noteren.

De winnende flights ontvangen een voucher voor een drankje en wat bitterballen om hun volgende poging extra luister bij te zetten.

Voor de categorie zonder handicap verrekening noteerden we in mei een gedeelde eerste plaats (geen zorgen, de bitterballen hoeven niet gedeeld te worden).
Erik Hansma, Sander Rensen en Frans Post liepen een ronde met 49 slagen. En precies op de laatste dag van de maand deden Monica Jenster, Joost Leijten, Bas Overwater en Roy Bihari hetzelfde.

Na handicapverrekening (vergeet vooral niet dit zelf te berekenen/noteren) was er ook nog een ronde die op 40 uit kwam. Deze staat op naam van Yvonne Tuin, Willem Demper, Bert de Haan en Gea Noë.

Alle 11 van harte gefeliciteerd, de voucher wordt binnenkort feestelijk overhandigd door Paul Baarbé. Iedereen weer veel plezier & succes gewenst in juni!

Namens de Wedstrijdcommissie

Astrid Bonefaas