Koningsdag 2022

Bij aankomst in het clubhuis was het nog onzeker of we er goed aan hadden gedaan om de instuif door te laten gaan op Koningsdag. Buiten was het nog koud, binnen erg stil. De tv stond aan en op diverse plekken in het land was het al een drukte van belang. Zouden er veel instuivers toch liever van deze beelden willen genieten dan buiten in de kou een golfballetje slaan?

26 Instuivers hebben een fijne golfochtend gehad. Wel wat koud, maar goed te doen.
We speelden de Jokerwedstrijd. Iedereen kreeg een oranje golfbal, die zes maal ingezet mocht worden om extra punten te vergaren. Een Stableford wedstrijd met de mogelijkheid van 6 extra punten. En dat was in de uitslag goed te merken.

Coos de Nijs, Pim Rijnders en Gert Weijman sloegen een birdie.
Marianne Spruit legde haar bal het dichtst bij de pin, Aloys Kroese deed dat bij de heren.

Dames
1.  44 punten  Tiny Scholten
2.  37 punten  Loes Philips
3.  33 punten  Carla Dolfin