Laatste Balletje-balletje

Het was de laatste keer van dit seizoen dat 'Balletje-balletje' werd gespeeld. Geweldig was het, in het begin een beetje koud maar al gauw gingen de jasjes uit. Om het extra leuk te maken mocht er met slechts drie clubs gespeeld worden en het kostte geen strafslagen als je bal in de sloot verdween! De interpretatie 'sloot' werd soms ruim genomen maar dat mocht de pret niet drukken. Het bleef natuurlijk wel een wedstrijd, de scorekaart voor je handicap moest dus wel gewoon ingevuld worden.

Bij de start van dit seizoen waren we overeengekomen dat bij het halen van in totaal 5 birdies een vogeltje uitgereikt zou worden. De winnaars (of mogen we zeggen de geluksvogels?) zijn geworden Aloys Kroesen en Bas Overwater. Van harte gefeliciteerd met jullie verdiende overwinning! De lijst met de gescoorde birdies ligt op de Herenmiddag van 11 april ter inzage in het kantoor van de vereniging.

Al met al waren het geslaagde dagen, soms ijs/sneeuw, dan weer heerlijk zonnig weer, af en toe héél véél wind zodat er vanuit de schepen op het Amsterdam-Rijnkanaal de ballen gevolgd konden worden.

Dan rest mij nog twee mensen te bedanken voor hun inzet en ondersteuning: Fred Nelis en Michiel Hiemstra: heren bedankt!

Hartelijke groet,

Coos de Nijs