Nagekomen verslag

Onder de bezielende leiding van Coos de Nijs, mooi weer en 19 spelers; een goede opkomst.
Handicap was dat we vandaag maar drie clubs in de golftas mochten meenemen, welke kies je dan! Ik koos voor de putter, ijzer 6 en ijzer 8.
Een voordeel was wel dat we de eerste waterbal per hole niet als strafbal hoefden te rekenen. Mijn flight bestond uit Ben Bruggeman, Bas Overwater, Fred Nelis en ondergetekende.

Ondanks de handicap van drie clubs werd er in onze flight redelijk gespeeld en was het een leuke ervaring. Na afloop, op het terras, nog wat gezellig nagepraat en wat gedronken voordat Coos de Nijs de uitslag kwam brengen.

Uitslag was als volgt:

Ondergetekende met 36 punten
Coos de Nijs, Ben Bruggeman en Michiel Hiemstra met 34 punten

De neary was voor Ben Bruggeman en de birdies voor Bas Overwater 2x, Michiel Hiemstra 1x, Coos de Nijs 1x en Ton van der Voort 1x.

Het was weer een gezellige middag.

Ton van der Voort

Geplaatst op: 01-04-2022