De slechtste golfdag?

Dat dachten velen van ons, maar zoals vaker, als we denken: het is koud, regen, enz., was het tóch prima om te spelen. Vooral de uitdaging om de storm te trotseren. Te weinig mensen om een flight te vormen? Nee hoor, we waren met z’n tweeën, Michiel Hiemstra en ik.
Natuurlijk allebei eerst een balletje gestort in de bekende emmer. Daarna zagen we onze eerste afslag tegen de wind in via de bomen weer op de fairway belanden en konden we doorspelen om allebei met vier slagen uit te holen: 0-0. We hadden afgesproken dat er na elke hole een winnaar was. Het ging geweldig. De regen was opgehouden en we hoefden ons alleen maar op de wind te concentreren.
Hole 2 was voor Michiel: 0-1. Tot aan hole 15 ging het op en neer, heel spannend!
Bij hole 17 kon hij me niet meer inhalen. De laatste hole won Michiel en was de stand 7-6. Wat waren we blij dat we ondanks de wind toch 18 holes hadden gelopen.

Ja, en nu de prijsuitreiking. Dat was gelukkig niet moeilijk: één bal voor de winnaar en één voor de poedelprijs.
De slechtste golfdag? Nee, de beste!

Dus mensen, laat je niet weerhouden vanwege weersverwachtingen, het is toch altijd mooi weer!

Tot 7 februari,

Coos de Nijs