De instuiver van 2021

De laatste instuiver van het jaar was Paul Baarbé en hij kreeg de bijbehorende trofee in 2019. In 2020 was door corona de tijd dat we konden golfen te kort om te bepalen wie hem zou opvolgen. Hierdoor heeft de wisseltrofee bijna twee jaar bij Paul staan te pronken.

Na de feestelijke instuif van 22 september hebben we de Instuiver van 2021 bekend gemaakt: Sjoerd Bron.
Wanneer word je Instuiver van het jaar? Koos en ik bepalen, in overleg met een aantal vroegere instuivers van het jaar, wie de trofee een jaar lang in huis mag hebben. Er werd unaniem voor Sjoerd  gekozen.
We verwachten dat je vaak mee doet met de instuif. Sjoerd is al instuiver van het allereerste uur en is een graag geziene medespeler. Gefeliciteerd Sjoerd!

Rest ons nog de uitslag van 22 september te melden.
Er werden birdies geslagen door: Wien Philips, Tiny Scholten, Wim Vinju, Wim van Engelenburg, Coos de Nijs en Beat Scheidgger 2x

Marjolein Bosman en Wim Vinju legden de bal het dichtste bij de pin.
Er werd een teamwedstrijd gespeeld: winnaar is de flight met de meeste gemiddelde stableford punten.
1e plaats team: 36 punten  Sjoerd Bron, Ben Bruggeman, Desirée Overdiek en Aloys Kroese
2e plaats team:  35 punten  Wies Suwarganda, Fred Willems, Willem van Engelenburg, Lida van Oostveen en Bram Beun.
Dank aan Loes en Wien Philips voor de organisatie.

Tot de volgende keer!

Koos Tipker en Wil van Horssen