Aftrap

Geen aftrap bij het voetballen, maar de aftrap van de feestweek van onze vereniging die 25 jaar bestaat. Voor deze gelegenheid een gezamenlijke Dames- en Herenmiddag. Maar liefst 58 deelnemers hadden zich aangemeld, en dat was wel even puzzelen voor Bert de Haan en Yvonne Tuin, die zich over de indeling gebogen hadden. In verband met de feestelijke barbecue na afloop werd besloten om het deelnemersveld in twee blokken te verdelen, waarbij elk blok een stablefordwedstrijd over 9 holes moest spelen.
Met zoveel deelnemers waren er hulptroepen ingeroepen. Hans en Trudy van Santen namen de administratie voor hun rekening om Bert de Haan (Herenmiddag) en Gea Noë (Damesmiddag) te ontlasten. Yvonne Tuin (ook Damesmiddag) kon door omstandigheden niet aanwezig zijn, maar had voldoende voorwerk gedaan, waarvoor dank.

Om 13.00 uur gingen de eerste deelnemers van start met een temperatuur die we niet meer gewend zijn (koud hè) en een stevige bries. Niettemin verliep deze eerste ronde voorspoedig.
Om 15.00 uur was het tijd voor de tweede ronde waarin ook ondergetekende van start ging. Ook deze verliep, met wat meer zon en minder wind, zeer goed. Keurig op tijd waren allen binnen voor de beloofde barbecue. Op een goed gevuld terras hebben wij daarna genoten van een welvoorziene maaltijd met spare-ribs, aardappelsalades, worstjes, gegrilde kip, enz. Ook nog frietjes, stokbrood en heerlijke sauzen. Prima verzorgd.

En dan de uitreiking van allemaal leuke prijzen.
Dank aan de sponsoren: Golfbaan Weesp, Golfschool Weesp, Weesper Hairgallery, golfstore In2Golf Bussum en Golfvereniging Weesp.

De birdies werden geslagen door Barry Jaspers, Joost Leijten, Wilfried Meun, Roy Bihari en Wien Philips.
De neary bij de heren was voor Bas Overwater en bij de dames voor Monica Leijten.

Uitslag dames
1. Carla Dolfin (20 pt)
2. Astrid Drenth (18 pt)
3. Tiny Bruggeman (18 pt)

Uitslag heren
1. Wien Philips (20 pt)
2. Albert Drenth (20 pt)
3. Wilfried Meun (19 pt)

En dan was er nog een waardevolle aanmoedigingsprijs te weten een ballenkaart t.w.v. 25 euro, beschikbaar gesteld door de Golfbaan. Wat een leuk initiatief! De kaarten mochten in ontvangst worden genomen door Diana Drenth en Michiel Hiemstra.

Al met al, een leuke middag met leuke mensen, leuke prijzen, leuk weer en leuk eten. Kon niet beter!

Gea Noë

Bekijk de foto's gemaakt door Jan Bommel