Maar liefst elf birdies

Er was een goede opkomst van 28 mannen en vrouwen voor een stablefordwedstrijd. Iedereen had er zin in, de nodige geintjes werden gemaakt en er werd serieus gespeeld. Het weer was prima: een paar druppels, net een plu op en het was alweer droog. Ik speelde in een flight met Peter en René. We hebben alle drie prima gespeeld en konden goed doorlopen.

Er werden elf birdies geslagen door Bert de Haan, Coos de Nijs, Ben Bruggeman, Bert Overdiek, Rudi Borgmann, Eddy de Groot en Tini Bruggeman.  Peter Roest en Wim Vinju maakten er zelfs twee!

De neary voor de dames op hole 2 werd geslagen door Wies Suwanganda en bij de heren op hole 7 was de neary voor Peter Roest. Het was de eerste bal die hij sloeg en die werd niet verbeterd. Er werd nog wel geprobeerd om met een geintje hem de prijs te ontnemen, maar een eerlijk persoon (Carlos Dos Santos) gaf ruiterlijk toe dat hij zijn naam geschreven had zonder dichterbij te slaan. Carlos had namelijk aangekondigd dat hij de laatste bal dichter bij zou leggen.

Uitslag
Heren
1. Bert Overdiek, 39 pt
2. Peter Roest, 37 pt
3. Wim Vinju, 37 pt

Dames
1. Tini Bruggeman, 40 pt
2. Wies Suwarganda, 38 pt
3. Corrie Brandt, 35 pt

Hierbij wil ik de wedstrijdleiding graag bedanken; ik heb weer een fijne dag gehad.

Tini Bruggeman

Geplaatst op: 02-09-2021