Uitgeputt

De kop boven dit verslagje behoeft enige uitleg. Twee weken geleden hadden Yvonne Tuin en Gea Noë voor de Damesmiddag een funwedstrijd bedacht. Iets (nog steeds een beetje geheim) met de putt-vaardigheden van de deelnemende dames. De voorbereidingen vergden echter nogal wat werkzaamheden in de baan en dat was destijds niet zo’n goed idee met de voor die dag geldende weersvoorspellingen. Fun dus in de kast gezet en maar weer gewoon 'uit nood' een stablefordwedstrijd. Altijd leuk.

Boven de uitnodiging voor de Damesmiddag van deze dag stond ‘Nogmaals proberen’. Helaas, het mocht weer niet zo zijn. Deze middag hadden zich slechts 15 dames ingeschreven en ook dat was niet voldoende om alle fratsen op de baan uit de kast te halen. Veel dames die normaal altijd van de partij zijn, waren of fietsen in Zeeland, golfen in Drenthe, geveld door griep of een andere blessure. Niet getreurd, kan gebeuren.
Een goede oplossing voor toch nog wat ‘fun’ was dan ook een Texas Scramblewedstrijd, die door de aanwezigen enthousiast begroet werd.

Er werd prima gescoord en het was weer ouderwets gezellig. En wat tegenwoordig bijna een wonder mag heten: het was droog en de zon scheen! Lekker middagje weer.

Het winnende team bestond (met 60 slagen zonder hcp-verrekening) uit Yvonne Tuin, Astrid Drenth en Diana Drenth. Zij werden beloond met een beautypakket. Yvonne stelde haar prijsje beschikbaar aan Loes Philips, die na een vervelende blessure, lange tijd was uitgeschakeld. Dat geeft de burger weer moed.

Op hole 19 heerlijk terrasweer, leuke gesprekken, een lekker drankje en de onvermijdelijke bitterballen, die er altijd weer ingaan als koek. En niet te vergeten, vlotte en prima bediening van ons aller Pascal en collega Sheila.

Tot over 14 dagen!

Gea Noë