Na regen kwam veel zonneschijn

Op woensdag 16 juni  werd om 10 uur de tweede ronde van de Instuif gespeeld. Er waren in totaal 26 deelnemers. Geen grote groep, maar de temperatuur liep gestaag op en rond 12 uur was het 26 graden Celsius. Wellicht voor sommige vaste spelers een reden om vandaag verstek te laten gaan.
De golfbaan was perfect in orde; de fairway, de greens en de holes, gewoon subliem. Het was prettig om te spelen en er was nauwelijks wind.

De uitslag
Er werden 6 birdies geslagen, te weten door: Rutger Kruitwagen, Bert de Haan, Ferdinand Vermeulen, Wilfried Meun en enTiny Scholten.

Bij de dames waren er 2 prijzen. Zij waren geringer in getal aanwezig.
1.  55 slagen  Wilma Zomer
2.  57 slagen  Tiny Bruggeman

Heren
Bij de heren waren er 3 prijzen.
1.  52 slagen  Wien Philips
2.  52 slagen  Ruud Andringa
3.  56 slagen  Pim Rijders

De neary bij de dames is gewonnen door Marjolein Bosman!
Bij de heren was Rutger Kruitwagen de gelukkige!

Na de prijsuitreiking nam Gerhard van Galen van de Golfbaan Weesp het woord. Hij sprak zijn blijdschap uit over het feit dat de festiviteiten bij de golfvereniging Weesp weer in volle omvang  kunnen doorgaan.

Wilma Zomer

Geplaatst op: 16-06-2021