Programma nieuwjaarsreceptie

Zondagmiddag 10 januari om 4 uur vindt de nieuwjaarsreceptie plaats. Door de corona-situatie zal deze digitaal plaatsvinden. Alle leden hebben een mail met de inloggegevens ontvangen. Tijdens de receptie zal niet alleen feestelijk het glas geheven worden om het begin van het 25-jarig jubileum van Golfvereniging Weesp te starten. Er zijn diverse sprekers, waaronder de kersverse voorzitter en de baaneigenaren, die je over o.a. het onderhoud van de baan en de plannen met betrekking tot de geplande golflodges zullen informeren. Zet een glas bubbels klaar en schuif gezellig aan! De receptie zal zo ingericht worden dat je ook in een klein groepje kunt toasten op 2021 of gezellig een praatje kunt maken.

15:30 vrije inloop
16:00 woordje voorzitter