De eerste instuif van 2021

Op woensdag 14 april 2021 zou de eerste instuif in het feestjaar 2021 zijn.
Wij waren er helemaal klaar voor: het boek voor het inschrijven, de zwarte-witte tas met ballen en natuurlijk ook het sigarenkistje voor de euro’s.

Helaas, dat gaat het niet worden.
De instuif is een gezellige golfwedstrijd op de woensdagmorgen. Je hoeft je van te voren niet in te schrijven en iedereen begint en eindigt op de zelfde tijd: er wordt shotgun gestart.
Maar de corona maatregelen laten dit niet toe. Er mag maar een beperkt aantal mensen aan een wedstrijd meedoen, een shotgun start kan niet, in het clubhuis mogen maar twee mensen tegelijk binnen zijn.

Het gaat dus nog even duren voordat we de eerste instuif van 2021 kunnen organiseren.
Houd de website in de gaten!
We hopen op een geweldige zomer zonder coronaperikelen, zodat we weer ouderwets kunnen instuiven en er toch een geweldig feestjaar van kunnen maken!

Hartelijke groet,
Koos Tipker