Corona-perikelen

Het leek bijna onvermijdelijk dat er strengere maatregelen zouden komen. En nu is het dan echt zo.

Morgen, 30 september, wordt er mooi en droog voorspeld en kunnen we volgens de nieuwe regels instuiven. Binnen in het clubhuis mogen 30 personen samenkomen, buiten 40.
Na afloop kunnen we dan ook gewoon buiten zitten. Volgens de voorspelling kan het wel 18 graden worden. Neem voor de zekerheid een extra vest of iets dergelijke mee.

Hoe verder te gaan? Vanavond komt de wedstrijdcommissie in spoed overleg bij elkaar. Houd de website en de mailbox in de gaten.

Nog een keer de regels op een rijtje:
- kom niet als je klachten hebt
- desinfecteer de handen bij binnenkomst
- vergeet niet het formulier met de contactgegevens in te vullen
- houd afstand!!

Samen moet het lukken om het virus op afstand te houden en kunnen we blijven golfen. Kan het clubhuis open blijven voor een hapje en een drankje!

Koos Tipker en Wil van Horssen

Geplaatst op: 29-09-2020