Balletje-balletje 4 februari

Zo speel je zondag in het zonnetje de Wintercompetitie en na een nachtje slapen staan de vlaggen op de wintergreens. Dat is natuurlijk wel even een domper, maar 10 man zijn toch de baan in gegaan. Omdat de omstandigheden daar een beetje aanleiding toe geven kiezen we weer voor Texas scramble.

Met de toch wel harde ondergrond maakt de bal de vreemdste capriolen en komt op plaatsen die je niet voor mogelijk houdt. Vermakelijke situaties, vooral op de green. Bert heeft er een handje van om de bal om de vlag heen te krullen en hem op het randje te laten liggen. Helaas in de hole komt ie niet. Uiteindelijk blijkt dat een flight van vier toch duidelijk in het voordeel is. Die winnen dan ook met 57 slagen. De twee andere flights komen tot 60 en 61 slagen. Voor alle doorzetters hebben Bert en ik gemeend iedereen een balletje te geven in plaats van dat ze een balletje moeten inleveren.

We hebben lekker snel doorgespeeld en dat was maar goed ook, want even na twaalven werd het weer slecht met regen en natte sneeuw.

Kees Braam

Geplaatst op: 06-02-2019