Wintercompetitie 4e ronde

Onder 'zomerse' omstandigheden werd zondag 3 februari de 4e wintercompetitie wedstrijd gespeeld. De stralende zon zorgde ervoor dat er ruim 30 deelnemers meededen. De bovenste 9 spelers van het klassement waren bij elkaar ingedeeld om de spanning wat op te voeren en de resterende deelnemers kregen daardoor de kans om ongestoord en vol plezier een heerlijk rondje te golfen. Na het tellen van de scores en het verwerken van de kaarten bleken er 3 spelers met netto 61 slagen binnengekomen te zijn: Jos Mooij, Monica Jenster en Iwan Pinas. Op basis van de score van de laatste 9 holes wist Monica uiteindelijk de derde plek te behalen. Ook om de eerste plek werd stevig gestreden. Zowel Sam Kalule als Erik Hansma kwamen beiden binnen met 59 slagen netto. Erik Hansma had echter de beste laatste 9 en mocht dan ook naar huis gaan met een mooie bollenmand. Bram van de Burg wist, nadat de neary al 4 x was verbeterd, als laatste de bal op hole 4 nóg dichterbij te krijgen en was daarmee de winnaar van nog zo'n mooi bollenmandje. De 5e en laatste wintercompetitie wordt gespeeld op zondag 3 maart en de Wedstrijdcommissie hoopt dat het weer een mooie dag gaat worden.

Hans Schouten

Klassement