Ken jij de nieuwe golfregels?

De Golfregels per 1 januari 2019

Zoals je inmiddels wellicht wel zult hebben gehoord zijn nogal wat golfregels per 1 januari 2019 veranderd. In het clubhuis ligt voor ieder lid een exemplaar van de spelerseditie van de Golfregels klaar.

Ons advies is om dit boekje eens rustig door te lezen. Op die manier zie je niet alleen welke regels er zijn veranderd, maar kun je ook jouw kennis over alle golfregels eens opfrissen. Als je alleen wilt weten welke regels er veranderd zijn, kun je daarover allerlei informatie vinden op het internet. Een goede ingang is bijvoorbeeld de site www.golf.nl/regels2019.

Maar wij kunnen ons ook voorstellen dat er na lezing van deze informatie toch nog wel wat vragen overblijven. Daarom willen wij op 5 februari a.s. om 19.30 uur in de eaglezaal van het clubhuis een regelavond organiseren over de regelwijzigingen. Als je bij dit evenement aanwezig wilt zijn verzoeken wij je om vóór 1 februari een e-mail te sturen naar de voorzitter van de Regel- en Handicapcommissie: kees.eitjes@upcmail.nl

De Regel- en Handicapcommissie

Geplaatst op: 15-01-2019