3e ronde Wintercompetitie

Op een droge en niet al te koude 6 januari werd, voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie, de derde wedstrijd van de wintercompetitie gespeeld. Negen flights, waarvan één door omstandigheden met z'n vijven, de neary op hole 1 en de kans voor iedereen om zijn derde score neer te zetten voor het eindklassement. Met overweldigende voorsprong wist Sam Kalule de dagoverwinning op zijn naam te schrijven. Peter Roest en Erik Hansma streden om de tweede plaats, maar door een betere laatste 6 holes wist Erik de tweede plek in te pikken. De neary was voor ondergetekende, nadat Ron Stam en Ronald Janzee eerder op korte afstand de hole wisten te benaderen.

Op 3 febuari zal de vierde wedstrijd gespeeld worden. Spelers die al drie wedstrijden gespeeld hebben kunnen op die dag hun hoogste score vervangen voor een nog betere score. Deelnemers die nog niet aan drie wedstrijden zitten kunnen deze alsnog aanvullen tot drie om mee te kunnen dingen in het totaaklassement.

Klassement

Uitslag 3e ronde