Goed bezocht!

Op zondag 17 juni waren de Golfbaan, de Golfschool en de Golfvereniging Weesp vertegenwoordigd met een kraam op de Sport- en Cultuurdag Weesp, locatie Sportpark Vechtoever. Deze dag was georganiseerd door de gemeente Weesp met het doel alle verenigingen en cultuurorganisaties bij elkaar te brengen en zo te laten zien wat Weesp op dat gebied allemaal te bieden heeft. De wethouder Astrid Heijstee was ook aanwezig en opende de dag om 11.00 uur. Vanaf die tijd hebben de vrijwilligers van de vereniging en de eigenaren Friso verhoeve, Gerhard van Galen, niet stilgezeten. Er was veel belangstelling voor de slagkooi van de Golfschool waarbij Roderick Paardekoper de belangstellenden de beginselen van de swing bijbracht. Zowel volwassenen als kinderen konden met de bal 'aan de slag'. Mooi om te zien hoe dat sommige kinderen met de hockeyslag in de weer waren... we waren tenslotte op het terrein van de hockeyspelers... Ook de uitgelegde puttingmat werd met veel plezier bezocht. Daarnaast konden de bezoekers een gokje wagen met het raden van de hoeveelheid ballen in de vaas.

Een geslaagde dag mede door de inzet van de vrijwilligers. Dank aan Margareet en Gerard Stevens, Tim Gorter, Adri de Kok, Ferdinand Vermeulen, Paul van Rosmalen, Wilfried Meun en Monica Jenster. Mede dank aan Roderick Paardekoper die zeker een aantal bezoekers enthousiast heeft gemaakt voor de golfsport! En daarnaast Friso Verhoeve en Gerhard van Galen voor hun inbreng en enthousiasme bij het organiseren van deze dag!

Monica Jenster

Bekijk de foto's